...ни се ще да сме със семейството

Според проучване на института за маркетингови изследвания GFK по поръчка на Amstel, цели 85% от българите смятат пътуванията с близки за добре прекарано време. Разходките сред природата са критерий са качествени моменти според 66% от участниците, а близо 60% от тях биха искали по-често да посещават културни мероприятия като кино, театър, концерти, изложби и други. И въпреки че цели 96% прекарват много време пред различните екрани (компютър, мобилно устройство или телевизор), за почти 85% от хората личните срещи остават основен приоритет. Похвално.

В представителната извадка са включени хора на възраст 25-50 години,
които живеят в София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора

Според проучване на института за маркетингови изследвания GFK по поръчка на Amstel, цели 85% от българите смятат пътуванията с близки за добре прекарано време. Разходките сред природата са критерий са качествени моменти според 66% от участниците, а близо 60% от тях биха искали по-често да посещават културни мероприятия като кино, театър, концерти, изложби и други. И въпреки че цели 96% прекарват много време пред различните екрани (компютър, мобилно устройство или телевизор), за почти 85% от хората личните срещи остават основен приоритет. Похвално.

В представителната извадка са включени хора на възраст 25-50 години,
които живеят в София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора

Гласували общо: 1 потребители