За всички почитатели на елегантната мъжка мода предстои нещо много интригуващо в края на лятото, тъй като един от големите български брандове развива своята търговска мрежа в София. Три десетилетия LAZARINI е сред най-ярките имена в българската мъжка мода. Брандът успя много умело да затвърди своето място като символ на изтънчена елегантност, индивидуален стил и почерк, както и акцент към най-малките детайли. Всяка нова колекция, която представя родната марка се отличава със съчетанието между класиката и модерното… между традицията и иновацията. През 2025г. българският бранд отбелязва много важна крачка в развитието си, разширявайки своята мрежа от търговски обекти, редом с въвеждането на нови продуктови линии, както и още по-големи инвестиции в качествени естествени материи от най-висок клас и състав.
2 нови магазина в София: The MALL и Mall Bulgaria

Това стратегическо разширяване ще предостави възможност на българския моден бранд да достигне още по-близо до своите клиенти, предлагайки на всеки клиент едно незабравимо модерно и луксозно шопинг изживяване, придружено с много изненади. А тези изненади наистина ще преобърнат представите ви за обикновено пазаруване, можем да ви уверим в това.
Дизайнът на двете нови локации съчетава класическите линии на бял мрамор, от който е изградена вип зоната, където са позиционирани всички луксозни мъжки костюми и по-елегантни облекла на марката. А останалата част на търговската зона е изградена от дървено обзавеждане, което представя спортно-елегантната линия на LAZARINI, която включва луксозни мъжки тениски, ризи, пуловери, мъжки якета, палта, сака, панталони, дънки и елегантни обувки от естествена кожа.
Като обобщение на тази картина можем да кажем, че концепцията за новите търговски обекти на родната марка е инспирирана от духа на съвременната мъжка елегантност, естетика в детайла и несравним комфорт. Клиентите без всякакво съмнение ще имат възможността да се потопят в един нов свят на майсторството, красиви линии и дизайн, докато имат възможността да избират между стотиците опции от колекцията на LAZARINI.
Развитие на продуктовия асортимент
От класическите мъжки костюми, с които LAZARINI започва своя път на модната сцена, до разнообразния спортно-елегантен микс, който може да откриете в колекцията днес, развитието несъмнено е огромно. Може би сте чували една отдавна разказвана теория в модните среди, а именно: луксът започва от материята. Дизайнерите на марката залагат основно място на тази концепция в стратегията си, инвестирайки в италиански материи и платове от най-висок клас: фина „студена вълна“ при костюмите и саката, фин египетски памук, мерсеризиран памук, естествен лен, както и топли мериносови вълни. Тези материи и платове не само биха придали несравним вид на всяко облекло, но ще придадат характер и комфорт на всеки мъж. В колекциите на LAZARINI материите са повече от парче плат, те са подпис, който превръща дрехите в нещо отличително.
Обществени инициативи през изминалата година
LAZARINI не се развива единствено като моден бранд, тъй като организацията се стреми да участва много активно и дейно в обществения живот, давайки своя принос за развитието на редици инициативи. По-рано през годината екипът на родния бранд организира засаждането на 40 дървета в центъра на гр. Пловдив. Заедно с това брандът се стреми да подпомага развитието на множество млади дизайнери, давайки им поле за развитие. Тези инициативи са част от основната и главна философия на марката, която иска да изрази пред обществото, че модата не се изразява единствено в дрехите, а начин на живот и култура.
С отварянето на два нови обекта в столицата, предстоят и много изненади, подаръци и награди, за които може да научите повече, следвайки социалните мрежи на LAZARINI.
Още от Всичко на масата:
- В очакване на Black Friday eMAG представя My Wallet в България
- От Черно море до ледената Антарктика – изложба в Централни хали разкрива удивителното разнообразие на птиците по света
- Уроци по народни танци за чужденци стартират от тази събота в Централни хали
- Суши майсторите на Happy са шампионите в Sushi Cup 2025, която е част от официалните квалификации за Световната купа в Токио
- 14 юни – Световен ден на кръводарителя
- Мисия “Имен ден” или как да избереш подходящ подарък само с няколко клика на телефона
- Ученици могат да изкарват 1 300 лв. в BILLA
- eMAG Black Friday 2024: Спестявания за над 29 милиона лева и 37% клиенти Genius
- Празник на българския вкус в BILLA със специална селекция от местни продукти
- Fanta® и Warner Bros Pictures обявяват партньорство по случай премиерата на филма „Бийтълджус Бийтълджус“
Коментари