Купуването и продаването на гласове е престъпление.
Целуването и подаването на гъзове е представление.
В разгара сме на една от може би най-жалките предизборни кампании в последните 20 години, тъй като в общи линии е ясно, че ново правителство няма да има, а купуването на гласове върви с пълна сила, докато институциите се правят, че не забелязват или отбиват номера с дребни реакции.
Затова аз предлагам да разрешат официално купуването и продаването на гласове, но при едно условие – да не е директно с пари, а под каквато и да е друга форма. Тогава вече щяхме да видим коя партия е наистина креативна и коя – не. Но тъй като това няма как да стане, реших да внеса поне малко честност в българския политически живот и да предложа на всяка партия по едно честно предизборно послание, вместо това, което имат в момента. И без това никой не ги знае.
ГЕРБ: "Твоят шеф работи за нас". Кратко, ясно и точно. Имаме заигравка с "теб" и "нас", чудесно като маркетинг. Загатва, че трябва да гласуваш "правилно", ако искаш да има къде да бачкаш.
ПП-ДБ: "И заедно не можем". Още от пандемията насам стана много модерно да се използва думата "заедно" в маркетинга, дори да няма смисъл в това. И тъй като ПП-ДБ не могат и едно добро послание да си измислят, камо ли нещо друго, затова им предлагам това за безплатно ползване.
Възраждане: "Не на другите чужди агенти!". Съвсем очаквано, партията на ваксинираните антиваксъри и леволюбители с влогове в евро иска да спре чуждите агенти. Така де, другите чужди агенти. Просто явно искат да са монополисти в сферата.
Алианс за права и свободи (Доган): "Biz orijinal DPS'iz!". Başlık her şeyi anlatıyor, eklenecek başka bir şey yok. Orijinal şahini arayın.
БСП: "Долу фистинга, горе социалистинга!". Партията-столетница продължава да губи позиции и откакто се помня се чуди как да "привлече младите", затова не виждам по-добър слоган за тях от този. Хем е "модерен", хем е малко "криндж", ще върви идеално.
ИТН: "Да, на**ахме се, но можем и още". Ако не им харесва – Тошко да измисли по-смешно. Ама се съмнявам.
ДПС (Пеевски): "Малко пари за голямата ви бедност". Който разбрал – разбрал. Иначе отново, чисто маркетингово, заигравката "малко-голямо" е много запомняща се, нали?
Величие: "Ако Киро Брейка беше партия". Макар че вече не се харесват с Киро Брейка (май), посланията остават много сходни. Така звучи честно.
Синя България: "Искаме да сме Костов, ама не сме". Идеята за олд скул дясна демократична партия по принцип не звучи зле. Само че "Синя България" прилича по-скоро на бебешко тропане с краче срещу ДБ, отколкото на реална алтернатива. Затова и този слоган ще им отива много.
Е, избрахте ли си за кого ще гласувате вече?
Автор: Георги Емилов
Още любопитни и полезни статии:
- 6 вечни типажа на офисното коледно парти
- Какво друго да бойкотираш, освен Джон Малкович
- Истанбулската конвенция изяде домашното на сина ми
- 7 най-тъпи стереотипа за метъл феновете
- След Джокович: Бай Чалганьо срещу Култура ми Янко
- Колко хора от партия са нужни, за да завият крушка?
- Още 5 продукта, които Диона трябва да рекламира
- 5 странно преведени филмови заглавия и новите ни предложения за тях
- България със златен медал по разбирачество
- 10 съвета как да оцелееш на летен фестивал
Коментари