Крафт бири и бутикова храна на рок фест в Пазарджик

icon
Sofialive.bg

Крафт бири, бутокова храна за ценители и здрав рок – това предстои на фестивала „БириМанджаро“ в Пазарджик от 7-и до 9-ти юни. Сцената ще е в парк „Стадиона“, а посетителите ще могат да опитат занаятчийски бири извън масовия стандарт, но с голям стандарт на качеството. За целта „БириМанджаро“ ще обедини над 20 малки бутикови, занаятчийски компании, производители на крафт бира, висококачествени храни, люти сосове, шоколади, джелато и др. За това и по време на провеждането на фестивала, паркът ще бъде разделен на няколко зони.

В едната от тях посетителите ще могат да опитат нови и непознати бирени вкусове, правени от бутикови пивовари само в България. Сред тях са Ромбус, Гларус, Hills, Казан Артизан, Трима и двама, Brothers Brew Team, Metalhead, Гайда, Galleon, Meadly. Посланици на вносните бири ще са Papa Beer и сръбската пивоварна Dogma.

В другата гурме удоволствията пък ще бъдат гарантирани от Chilli hills food truck, The rollin’ barrel, Casa Kakau, Ферма Бродилово:неща за хапване, които не могат да се намерят в големите супермаркети, а само в специализирани магазини. Гостите на феста ще могат да упражнят гъвкавостта си в комбинация с алкохол, участвайки в бирена йога, организирана от Good Vibes йога.

Сред хедлайнърите са Светльо & The Legends и Подуене блус бенд. Другите банди от тридневния рок фест са Toyletters, Dino Rock, Deafwave, а специално от Сърбия ще дойдат „Ritam sex I ja”, които ще правят кавъри и трибют на „Ред Хот Чили Пепърс“. Концертите ще бъдат напълно безплатни.

Посетителите на парка могат да използват безплатно рикши, водни колела, масички за пикник и детска площадка, а целта на феста е да събере на едно място хора с всякакви интереси: ценители на рок музиката, любители на бирата и качествената храна, семейства с деца, които ще могат да разпуснат и открият летния сезон. Организаторите (Община Пазарджик, Крафт пивоварна Ромбус и Minus Еvents & Mаnаgement) канят както хората от Пазарджик, така и всички други


„Нашата е цел е българските занаятчийски продукти да достигнат до по-широка аудитория извън пределите на големите градове. Потребителите да се запознаят с малки производители, които гарантират за автентичността и качеството на продукцията си. Искаме да променим схващането, че вносните продукти са по-добри, да покажем, че на българския пазар има достатъчно добра алтернатива", казват организаторите.