Досадните хора в кината

icon
Sofialive.bg

Няма нищо по-хубаво от това да си вземеш билет за дългоочакван филм в киното, да си купиш огромен пакет пуканки, безалкохолно, да си намериш реда, местата, да се настаниш удобно, филма да почне и .. на някой да му звънне телефонът в най-напрегнатата сцена.

Някои хора в киносалона са способни да ти развалят изцяло преживяването и да те накарат да искаш направо да си изядеш билета, за който си дал най-малко 8 лева.

Именно за тези индивиди ще си поговорим в тази статия.

Случвало ли ти се е да се наместиш удобно на седалката, да си изключиш звука на телефона, да са минали рекламите, всичко да е перфектно и точно когато вече изглежда, че няма какво да не е наред, с взлом да нахлуят 5-6 индивида. Видима възраст около 15 години, крякащи, смеещи се, бутащи се, докато най-накрая не седнат точно до теб? Е, историята познава такива случаи. От опит можем да кажем, че съзнанието ти определено не е фокусирано върху филма, а върху това да разсееш мислите си за убийство, насочени към тази група хора. Хора...силно казано. По-скоро животни. В крайна сметка, вечерта ти завършва с тръгване от салона крайно изнервен и с никаква представа за какви точно са били сюжетните линии в продукцията.

Друго много приятно нещо, на което можеш да станеш свидетел е така нареченият „Индивид, с трън в гащите“. Или още познат като „онзи, който никога не се намества.“ Разбира се, винаги, ама винаги седи зад теб или още по-хубаво – пред теб. По закона на Мърфи, ако седи пред теб, то той е поне, поне 1.80см, а ако се пада точно зад теб, със сигурност е с най-дългите крака на света. Няма нищо по-приятно от ритници в бъбреците в продължение на 2 часа или упражнения за врата ти, опитвайки се безуспешно да зъреш екрана, заради главата на човека пред теб. Просто страхотно.

Разбира се, това е нищо в сравнение с онази група от хора или в някои случаи един човек, който вечно коментира всяко едно действие на героите и то така че всички да го чуем. Получава се нещо като мач, който си има коментатор на живо. Реално присъствието на този човек щеше да е много полезно, ако имахме зрителни проблеми и разчитахме само на преразказ на случващото се. Но за всеки зрителен проблем има решение под формата на чифт диоптрични очила, така че не остава друго освен на човек да му се прийска да натъпче на този индивид памук в устата, за да спре да суфлира.

А ако недай си Боже, освен, че не му млъква устата, си акомпанира и с шумно мляскане и хрупане, то тогава просто седиш и се молиш да се удави в слюнката си. Амин.


Имайки предвид огромното количество напитки, предлагащи се в кината, не е нещо необичайно да ти се приходи до тоалетната точно по средата на филма и да излезеш тихомълком от залата. Но когато пътуването до дестинация WC се случи около стотина пъти  в рамките на два часа, вече става леееееко изнервящо. В крайна сметка не е много приятно на всяка сцена от филма да фигурира и един константен силует на човешка фигура, движещ се по субтитрите. Значи, ако толкова пък не можете да стискате, не пийте по 1л. течности преди или по време на прожекцията. Някак си не е много трудно.

И не на послено място – подсмърчащият. Много по-добре е три пъти да излезеш навън и да ти гледаме ходещия силует на глава на екрана, отколкото да ми подсмърчащ през 5 секунди през целия филм. Съществува едно нещо наречено сухи кърпички, използващи се за духане на носа, а пък ако случайно си болен – не ходи на кино. Просто е супер изнервящо... Толкова много, че чак да ти се ще ти да си тръгнеш от киното.

Гледането на филм на кино в крайна сметка си се оказва един вид хазарт и трябва да имаш голям късмет, за да не се сблъскаш с поне един от случаите от гореспоменатите. И поздравления, ако си от онези хора, които успешно успяват да се абстрахират от подобни индивиди и да се насладят на филма. А ако не си, те съветваме да се заредиш с доза търпение и толерантност. Ако не си готов за подобно изпитание, изтегли си филмче, изпукай си пуканки, завий се удобно и се наслади на индивидуално и спокойно време пред монитора, необезпокояван от никого.

Приятно гледане!


Автор: Евгения Тошева