Време е да вбесиш шефа си! (Ако те уволни, не сме ти виновни)

icon
Sofialive.bg

Когато става въпрос за етикет на работното място, има неща, които хората класифицират като приемливи, препоръчителни и прекрачващи границата. И понеже на всички офисът ни доскучава, звучи като повече от добра идея да полазим по нервите на шефа, just for fun. Персонализирана компания, занимаваща се със социологически проучвания, изследва 800 души (половината мениджъри, половината служители), фокусирайки се върху поведението, което всеки един от тях счита за най-неподходящо в работна атмосфера. А сега ти даваме няколко изпитани метода, чрез които можеш да вбесиш този "над теб" !

Имейли през нощта
Всички мениджъри съобщават, че получават поне по един мейл седмично в извънработно време - 12% казват, че са получавали 21 или повече имейла след края на работния ден. Тези нощни писма създават верига, изискваща отговор. Чувството, че винаги сте "включени" и работите без ясни времеви интервали може да допринесе за чувства като стрес и тревожност.

Лош служебен етикет
Около 76% от анкетираните началници се възмущават от служители, които се възползват от тях или нарушават етикета, злоупотребявайки с правила като работно време, обедна почивка, лични ангажименти. 90% от шефовете казват, че хроничното закъснение е неприемливо. Според 80% от тях се изразходва прекалено много време в социалните медии, а според 77% твърде многото лични обаждания също не са окей.

Връзки на работното място
Колкото и модерна да е епохата ни, 82% от мъжете мениджъри и 84% от жените са признали, че смятат за неприемливо служителите да демонстрират любовни отношения.

Злоупотреба с власт
Използването на разходните сметки на компанията за лично ползване е осъдено от 79% от мъжете и 85% от жените. Същото важи за офис консумативите и хранителните продукти.

 

А тук можеш да прочетеш защо пешеходците са неадекватници

И как да го постигнеш!