Дрю Баримор определено е икона

icon
Sofialive.bg

Дрю започва да води звездния начин на живот от прекалено малка възраст, след ролята й в блокбъстъра Извънеземното (1982), режисиран от Стивън Спилбърг, първият й червен килим, когато е само на 7. На 9 вече пуши, на 11 става зависима от алкохола, а на 13 стартира битката със зависимостта и към кокаина. След опит за самоубийсто на 14, посещаване на рехабилитационни центрове и еманципиране от родителите си на 15, началните години на Дрю звучат повече от трагични. Детство, прекарано в Studio 54, най-известният нощен клуб в Ню Йорк в началото на 90-те, предвещава за формирането на една повече от нестандартна личност. Постоянното й обкръжение са икони на рока, които оставят следа в начина й на обличане, а ако словосъчетанието секс, наркотици и рок енд рол може да се превъплати в стил, то този на Дрю Баримор удря точно в целта.

Буйна руса коса, кожени якета и поглед, който те кара да си кажеш “искам да съм като нея" създават усещането за това, че е от готините, без да се опитва да бъде. Изчистените тениски със светли дънки са запазен стил на дивото момиче на Холивуд, което кара небрежността да изглежда толкова лесно постижима, а детското й излъчване заблуждава за наивност и чистота, която не е там от много време насам. Чоукърите с кръстове и цигарите са задължителните аксесоари на всеки червен клим, който посещава. Въпреки че тогава стилът, който тя налага, се е носил главно от мъже, именно тя, момичето на бунта, го пренася във всекидневна визия за себе си и всички останали жени.

"Не искам да съм миризливо момичешко аки, искам да съм щастливо дете на цветята," споделя тя, именно защото стилът й подлежи на коренна промяна в последните години на 90-те, бидейки воден от личната й философия. А нейното излъчване и поглед на изкусителка, продължават да бъдат водещи. Късата прическа, цветните аксесоари и усмивката, която назависимо от проблемите в личния си живот, блести по-ярко от диамантената рокля на Парис Хилтън, са доказателството, че ако се чувстваш добре изглеждаш добре и обратното.

Битките на Дрю със самата себе си се отразяват както върху самата нея, така и върху това как изразява себе си чрез дрехите си. Едно обаче е сигурно - каквото и да носи един от ангелите, не само на Чарли, но и на миналия век, Дрю е брилятна в това изобщо да не се опитва да бъде. Да изглежда като кралица на рока, но бохем по душа. Един ходещ парадокс, сред стотици изкуствени хиперболи.

Текст Ралица Котопанова

Вече не се налага да си поръчаме пуф от нета – българският онлайн магазин изплува от виртуалното пространство и стъпи на сушата