Ако любовта и омразата бяха двигатели с вътрешно горене

icon
Sofialive.bg

Ако Любовта и Омразата бяха двигатели с вътрешно горене, какви ли щяха да бъдат техническите им характеристики?! Може би такива...

Икономичност: Като конструкция и принцип на действие двата двигателя са много стара инженерна разработка, датираща от Сътворението на света. През годините по тези двигатели са правени минимални функционални оптимизации, поради което те не се отличават с особена икономичност при натоварен режим на работа. Любовта и Омразата харчат много. Особено Любовта, работеща в условията на дълъг и неравен брачен път - тогава тя започва да "гори" от 10 до 15 на 100 нерви, пари и разочарования. Омразата също харчи много, от 10 до 20 на 100 жлъч и скандали, докато работи на брачен режим. Двигателите не позволяват поставяне на по- икономични газови уредби поради взривоопасност от всякаква конструктивна външна намеса.

Работа в зимни и летни условия: В зимни условия, при ниски температури, двигателят на Любовта пали много трудно, с бутане и подаване на ток от външен източник. Докато достигне оптималната температура на страстта, двигателят работи на много ниски обороти, колебливо, на границата на угасването.За разлика от него, двигателят на Омразата се пали лесно, от раз, дори и при най- ниски температури, държейки високи обороти на гняв. През лятото и двата двигателя работят нормално, но от горещините понякога им избиват водните съединения на охладителната система и опасно прегряват.  

Надеждност: През годините двигателят на Омразата се е доказал като по- надежден от този на Любовта. Той е мощен и безотказен, като издържа на продължителен пробег, понасяйки минимални амортизации, резервните му части са евтини и се намират навсякъде. За разлика от него двигателят на Любовта често се чупи, като ремонтите са разоряващо скъпи и се изплащат цял живот, резервните части са безценни и почти не се намират. Затова, за да се поддържа някаква оптимална надеждност, двигателят на Любовта трябва всеки ден да минава на щателни технически прегледи и тестове, на които трябва да се внимава за всеки подозрителен шум, скърцане и търкане. За да може работния процес да протича нормално, трябва редовно да се сменят въздушния и горивен филтър.

Трансмисия: Двигателят на Любовта има много добър съединител, който свързва бързо и лесно отделните предавки. Същото важи и за двигателя на Омразата, с тази особеност, че нейният съединител не свързва, а отделя. При Омразата има една особеност - тя няма задна предавка и затова върви неудържимо и само напред!

Гаранционен срок: За Любовта няма никаква гаранция. Докато Омразата е дългосрочно гарантирана!...

...Но точно затова Любовта е уникална - защото тя е двигател с вътрешно горене, който работи без никакви гаранции, без никакви резерви, без надежда, без икономии, чуплива, гаснеща, скъпа, понякога включена на задна предавка, но винаги готова да ни отведе обратно до своя Творец и Производител на Небето!

Aвтор: Петър Донкин
Източник: Actualno
А тук можеш да видиш какъв е съвременният алфа мъж

Фитнес, баджаци и каторга до откат!